DNA molecule and four-dimensional holography

Geschrieben von Dirk am 12. Dezember 2003 14:59:43:

Als Antwort auf: Re: relativistischer Teebeutel geschrieben von oneme am 11. Dezember 2003 23:55:14:

Hallole oneme ;)

so.,... hab´s gelesen ;)

also ,... :

>The conclusion is: space itself is created as some periodical process

"fortschreitende Zeit" für alle "Räume"

passt auch zu :
>the possibility to calculate the resonance conditions of four-dimensional >space of some object.

Den ohne fortschreitende Zeit ,..kein "calculate" ;)

>The 3-dimensional space, which is usual for us, is curved in the direction of >the fourth dimension

.. und nochmal ;)

>That’s why we should introduce the term “space of a process”

Deshalb schreibe ich vom Vakuum das physikalische Eigenschaften hat... denn diese bleiben letztendlich übrig. ( fortschreitende Zeit )
Oder Raum als "Container" der physikalischen Eigenschaften.

>Using the term “density of energy” for the one-dimensional space it is easy to >find a physical analogue – the density of current
>In technical sense, the volumetric density of energy in space can change with >the modulation of the density of substance (vapor or plasma) or density of >energy. There are also some methods to form the longitudinal electromagnetic >waves.

Die Energiedichte ( in der Ausrichtung ) zeigt sich schon beim Magneten.
und damit auch die Resonanz zu Systemen mit der gleichen "Frequenz"

>The case is that the longitudinal wave can exist only in the medium, i.e. in >some physical substance, which allows the compression and decompression. >Recognition of the existence of such medium, for example as some World Ether, >means the recognition of presence of an absolute system of co-ordinates

Die Zeit ... als allgemeiner Fortschritt,...
( mit Räumen größerer Energie .. bzw.. EM-Dichten ;)
wobei wir wieder bei der Gravitation wären ;)

>The behavior of these waves looks like the behavior of sound waves in air >excluding the fact that the huge elasticity and very small density of this >medium makes their speed equal to the speed of light

Resumé : Selbst das "perfekte" Vakuum hat eine Medium´s Eigenschaft. Aus diesem Grunde ist z.B. Licht auch nicht "unendlich" schnell...

>the parameters of space in the area of compression, we can find a relative >difference between the sizes of objects and rates of process passing

Lichtbrechung durch die Gravitation,... ( nicht Raumkrümmung !)
aber EM Dichte ;) und dadurch eine Änderung des "Laufzeitsignals" innerhalb des Mediums "Gravitation"

>showed that genetic apparatus of organisms is able to transfer information “by >means of electromagnetic and acoustic waves”.

Biologische Systeme arbeiten im Prinzip her mit "Druckgradienten". Z.B. das Ohr
Deshalb schreib ich gern von "Schallkörpern" ;) Selbst das Licht ist ein "Druckgradient"

>That’s why such waves can exist in the self-oscillating persistent mode. >Interference of longitudinal waves appearing in the processes

Prozessen wie den Massendynamiken(Interferenzen) und daraus resultierend, der Gravitation ;)
( Steckenpferd ;)

SO,.. aber alles will ich nicht kommentieren,..
aber ich finde Deine (rausgesuchten) Texte sehr interessant und "deckend" mit meinen (Welt)Ansichten ;)

würde mich freuen bald was von Dir zu hören ;)

Lieben Gruß,
Dirk